akompaniator / accompanist: Yevheniia Prysiazhna
I etap / I stage
- J.S. Bach – Suite No. 3, BWV 1009: Allemande, Courante, Sarabande, Giga
- Piatti – 12 Caprices, op. 25 no. 7
- Schubert – Sonata in A minor Arpeggione, D. 821: II. Adagio
II etap / II stage
- Chopin – Sonata in G minor, op. 65
- Lutosławski – Grave
- Cassadó – Suite for solo cello: III. Intermezzo e danza finale
III etap / III stage
F.J. Haydn – Cello Concerto in C major, Hob. VIIb:1
Edukację muzyczną rozpoczęła w wieku siedmiu lat w Szkole Muzycznej im. Karola Szymanowskiego nr 4 w Warszawie, gdzie kształciła się pod kierunkiem Anny Skibińskiej-Haponiuk oraz profesora Tomasza Strahla. Ukończyła szkołę w 2023 roku, a w październiku tego samego roku rozpoczęła studia na Universität für Musik und darstellende Kunst Wien w Wiedniu.
Wiktoria uczestniczyła w licznych warsztatach, między innymi w Morningside Music Bridge w 2022 roku, które odbyły się w Bostonie. Podczas nich pracowała z wybitnymi profesorami, takimi jak Laurence Lesser, Clara Kim, Wei Yu, Paul Katz, Zvi Plesser, Tao Ni oraz Andrés Díaz. Współpracowała także z wybitnymi wiolonczelistami i pedagogami takimi jak Troels Svane, Marko Ylönen, Stefan Kropfitsch, Kazimierz Michalik, i Adam Krzeszowiec.
Wiktoria brała udział w wielu konkursach, zdobywając wysokie miejsca i nagrody. Dużym sukcesem było otrzymanie stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Młoda Polska w 2017 roku. Przez dziewięć lat (2014–2022) była również stypendystką Funduszu na Rzecz Dzieci. Ponadto w latach 2018, 2019 i 2021 otrzymała stypendium Ministra Kultury za osiągnięcia artystyczne. Wiktoria prowadzi intensywne życie artystyczne, aktywnie uczestnicząc w różnorodnych projektach artystycznych.
 
  
 
 
  Poprzedni news
Poprzedni news 
  
  
  
 