fbpx

Malmor Dorota

Altówka / Polska

akompaniator / accompanist: Martyna Kubik

 

I etap / I stage

  1. J.S. Bach – Suite No. 6, BWV 1012: Allemande, Courante, Sarabande, Giga
  2. Wieniawski – Études-Caprices, op. 18 no. 3
  3. Schubert – Sonata in A minor Arpeggione, D. 821: II. Adagio

II etap / II stage

  1. Brahms – Sonata in E-flat major, op. 120 no. 2
  2. Khachaturian – Sonata-Song
  3. Bowen – Fantasy for Viola and Piano, op. 54

III etap / III stage

  1. Stamitz – Viola Concerto in D major, op. 1

 

Absolwentka studiów  na Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach w klasie prof. dr hab. Elżbiety Mrożek-Loski. Naukę gry na altówce rozpoczęła w POSM II st. im. K. Szymanowskiego w Katowicach w klasie altówki Łukasza Syrnickiego. Swoje umiejętności rozwijała podczas licznych warsztatów muzycznych – Międzynarodowych Kursów Muzycznych w Łańcucie, Stringtime Niederrhein w Goch (Niemcy), Warsztatów Kameralnych Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci czy kursów Luzerne Music Centre w Stanach Zjednoczonych.

Była wieloletnią członkinią orkiestry kameralnej Penderecki Youth Orchestra,  oraz projektów Polskiej Orkiestry Młodzieżowej LYO 2019 oraz International Lutosławski Youth Orchestra 2022. Laureatka wielu konkursów muzycznych, m.in. I nagrody na Ogólnopolskim Konkursie Altowiolowym Muzyki Polskiej im. Zbigniewa Friemana, III miejsca na Międzyuczelnianym Konkursie Altówkowym w Poznaniu, III nagrody na 9. Turnieju Kameralnym w 3. odsłonach w Bydgoszczy, 1 nagrody na International Chamber Music Competition France. Stypendystka m.in. Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci w latach 2017-2020, Prezesa Rady Ministrów, Marszałka Województwa Śląskiego. W drodze przesłuchań została wybrana do programu Akademia NOSPR w sezonie artystycznym 2022/2023.

Na kursach mistrzowskich szlifowała swoje umiejętności u takich artystów jak Katarzyna Budnik, Piotr Reichert, Timothy Ridout, Tomoko Akasaka, Eszter Haffner.

Nieustannie odkrywa nowe możliwości w przestrzeniach muzycznych, a jej zainteresowania wykonawcze obejmują epoki od baroku do współczesności. Ostatnie kilka lat szczególnie poświęciła na rozwój w obszarze kameralistyki (współtworząc wiele formacji kameralnych) oraz na wykonawstwo muzyki nowej.

Inni uczestnicy

Pozostałe newsy